مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب

برای شروع آرایش صورت، اولین قدم استفاده از کرم پودر است و تفاوتی ندارد که برای روزمره آرایش میکنید و قصد انجام میکاپ های حرفه ای و VIP برای مجالس را دارید، در هر صورت باید از یک کرم پودر خوب به عنوان پایه و اساس آرایش خود استفاده کنید که تمامی انتظارات شما را برای داشتن پوستی صاف و بی عیب و نقص برطرف کند بر همین اساس بسیاری از افراد به دنبال مارک کرم پودر خوب با قیمت مناسب هستند که در این مقاله قصد داریم 5 مدل از برترین برند های کرم پودر را که در بازار لوازم آرایشی ایران موجود هستند را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

 در این مقاله به بررسی ویژگی های یک کرم پودر خوب خواهیم پرداخت و معیار های که لازم است در هنگام خرید یک کرم پودر خوب به آنها توجه داشته باشید را به شما خواهیم گفت و در آخر در مورد کرم پودر های مارک، اورال، مک، میبلین، هدی بیوتی و ایزادورا صحبت خواهیم کرد که میتوان گفت این 5 برند از جمله بهترین برند های کرم پودر هستند و برای افرادی که به دنبال یک مارک خوب برای خرید کرم پودر هستند، توصیه میشود از بین کرم پودر هایی که در ادامه معرفی میشود، یکی را خریداری کنید.

ویژگی کرم پودر خوب

قبل از معرفی برترین برند های تولید کننده کرم پودر لازم است با ویژگی های کرم پودر خوب آشنا شوید، شرکت های تولید کننده کرم پودر، بر اساس فرمولاسیون های مختلف انواع کرم پودر را تولید کرده و به بازار عرضه میکنند، اما هر کدام از کرم پودر های تولید شده از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که از جمله آنها میتوان به قابلیت فول کاور بودن، آبرسانی، 24 ساعته، ضد آفتاب بودن و ضد چروک بودن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ویژگی های ذکر شده در تمامی کرم پودر ها موجود نیست و باید برای انتخاب یک کرم پودر خوب باید ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داده و بر اساس نیاز خود و پوستتان خرید کنید.

فول کاور بودن از مهمترین ویژگی های یک کرم پودر خوب است و از آنجایی که هدف از استفاده کرم پودر کاور کردن عیوب و تیرگی های پوست است، تمامی کرم پودر های باید قابلیت کاور داشته باشند و یکی از مهمترین ویژگی های یک کرم پودر خوب، فول کاور بودن آن است که میتواند تمامی عیوب و مشکلات پوستی را به طور کامل پوشش دهد و برای افرادی که پوست پر لکه و با جای جوش های زیادی دارند، توصیه میشود از کرم پودر هایی استفاده کنند که فول کاور است .

آبرسانی از دیگر ویژگی های یک کرم پودر خوب است که میتواند ضمن زیبایی پوست از آن مراقبت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری میکند، برای افرادی که پوست خشک و دهیدراته ای دارند، استفاده از کرم پودر هایی که آبرسان هستند بسیار مناسب بوده و توصیه میشود برای جلوگیری از ایجاد خشکی روی پوست حتما از کرم پودر های آبرسان استفاده شود.

24 ساعته بودن از مهمترین ویژگی های یک کرم پودر خوب است که به خصوص برای آرایش های حرفه ای و وی آی پی بسیار مورد اهمیت قرار میگیرد و میتواند به ماندگاری هرچه بیشتر آرایش روی پوست شما کمک کند، معمولا کرم پودر ها ماندگاریشان بین 8 الی 24 ساعت است که در صورت استفاده از کرم پودر های 24 ساعته از تمدید آرایش خود در طول روز معاف میشوید.

کرم های ضد آفتاب میتوانند به خوبی از پوست صورت شما در برابر اشعه های مضر مراقبت کند و در صورتی که میخواهید کرم پودر را در محیط های باز استفاده کنید، بهتر است از کرم پودر هایی که ضد آفتاب هستند استفاده شوند.

معیار های انتخاب کرم پودر

خرید کرم پودر خوب باید به گونه ای باشد که تمامی نیاز های پوست شما را برطرف کند و بر همین اساس 4 معیار اصلی وجود دارد که قبل از خرید کرم پودرتان باید به آن توجه داشته باشید، در ادامه مطلب این 4 ویژگی را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد :

قابلیت کاور اولین معیاریست که باید برای خرید کرم پودر در نظر داشته باشید، کرم پودر ها قابلیت کاور متفاوتی دارند که بهترین آنها کرم پودر های فول کاور است و میتواند تمامی لکه ها و ایرادات پوستی را به صورت کامل پوشش دهد و در نهایت پوستی صاف و بی عیب و نقص برایتان به ارمغان می آورد.

بافت سبک از دیگر مواردیست که باید برای خرید کرم پودر باید در نظر داشته باشید، خرید کرم پودر با بافت سبک که ساختاری اویل فری دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و میتواند از مسدود شدن منافذ پوستی جلوگیری کند که در نهایت ماندگاری آرایش را بیشتر کرده و جلوه ای مات و نچرال به آرایش شما میدهد و در کنار آن از خسته شدن پوست در آرایش های مجلسی جلوگیری میکند.

تنوع رنگبندی برای خرید کرم پودر از اهمیت بسیارب برخوردار است و برای آن که آرایش و گریم شما طبیعی به نظر برسد باید بهترین کرم پودر را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.

سازگاری با نوع پوست از مهمترین معیار هایست که باید برای خرید کرم پودر به آن توجه داشته باشید چرا که انواع کرم پودر ها به صورت اختصاصی برای پوست های چرب، خشک و مختلط در بازار موجود هستند و این  مسئله مهم است که اول نوع پوست خود را شناسایی کرده و بعد برای خرید بهترین کرم پودر بر اساس نوع پوستتان اقدام نمایید.

برترین برند های کرم پودر در ایران​

برترین برند های کرم پودر در ایران

 همانطور که در ابتدا این مقاله گفته شد 5 برند اورال ، مک، ایزادورا، میبلین و هدی بیوتی از بهترین برند های تولید کننده کرم پودر هستند که در ادامه به بررسی جزییات آنها خواهیم پرداخت.

 توجه داشته باشید که کرم پودر های موجود در بازار از تنوع بالایی در برند برخوردار هستند و 5 برندی که در ادامه به شما معرفی میکنیم بر اساس بررسی های انجام شده و نطارت مشتریان انتخاب شده و میتوانید با خیال راحت هر کدام از آنها را با قیمت مناسب از فروشگاه دوتیمل خریداری کنید.

کرم پودر اورآل

اورال یک برند فرانسوی است که در ادامه به بررسی بهترین مدل کرم پودر این مارک خواهیم پرداخت.

کرم پودر های اورال تنوع بالایی دارند که یکی از بهترین مدل های آن کرم پودر های اینفالیبل این مارک است که این مدل کرم پودر یک کرم پودر آبرسان و ایده آل برای پوست های خشک و دهیدراته است که میتواند ضمن صاف و یک دست کردن پوست، آن را آبرسانی کرده و از پوست پوست شدن آن جلوگیری میکند و دارای رنگبندی های مختلف است .

کرم پودر اینفالیبل اورآل حاوی اسید هیالورنیک و ویتامین c است که هر دو موجب تقویت و آبرسانی پوست میشوند و همچنین فرمولاسیون آن اویل فری بوده و از ایجاد براقیت روی پوست جلوگیری میکند.

نتیجه مات و مخملی از ویژگی های بارز این کرم پودر است و با توجه به ماندگاری طولانی مدتی که دارد برای آرایش و میکاپ های مجلسی هم مناسب میباشد و در تمام طول روز بدون تغییر حالت روی پوستتان باقی خواهد ماند.

قابلیت کاور بالا و ضد آفتاب بودن از دیگر ویژگی های کرم پودر اینفالیبل لورآل است

ویژگی های شاخص کرم پودر اورال مدل اینفالیبل به شرح زیر است :

  • ضد افتاب با SPF 25
    آبرسان
  • ساخت کشور فرانسه
  • 32 ساعته
  • نتیجه مات
  • حاوی اسید هیالورنیک
  • پوشانندگی بالا
  • ایده آل برای پوست های خشک
  • بدون ایجاد براقیت و چربی اضافی بر روی پوست
  • حاوی ویتامین C

کرم پودر ایزادورا

مارک ایزادورا یم مارک سوئدی است که به صورت تخصصی کرم پودر ها لوازم آرایشی با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه کرده است.

از بین مارک های مختلف کرم پودر میتوان کرم پودر های ایزادورا را به عنوان برترین برند های تولید کننده کرم پودر معرفی کرد که مدل نچرال مت آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میتوانید آن را با قیمت مناسب از دوتیمل خریداری کنید، این مدل کرم پودر از برند ایزادورا یک کرم پودر فوق العاده با قابلیت کاور بالا است که در رنگبندی های مختلف عرضه شده است .

این کرم پودر فاقد چربی می باشد در نتیجه از برق افتادن پوست جلوگیری میکند و با دارا بودن مواد آبرسان از خشکی پوست جلوگیری میکند و موجب شادابی و نشاط آن میشود.

کرم ایزادورا نچرال مات با کاهش منافذ باز و کنترل ترشح چربی باعث ایجاد آرایش نهایی با جلوه مات و طبیعی می‌شود  و همچنین خطوط ریز را در آرایش حذف می کند و آرایشی یکنواخت تر و صاف تر  ایجاد می کند.

پوشش دهی بالا از مهمترین ویژگی های این کرم پودر است و برای آرایش های مجلسی گزینه مطلوبی می‌باشد، همچنین ماندگاری قابل توجهی دارد و سایر ویژگی های آن در زیر آورده شده است.

  • نتیجه نهایی : مات
  • فاقد چربی
  • ساخت کشور سوئد
  • مناسب برای : پوست چرب , پوست مختلط
  • بدون احساس سنگینی روی پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان

کرم پودر میبلین

برند میبلین از دیگر تولید کننده های کرم پودر در دنیاست که میتوانید کرم پودر های آن را بر اساس نوع پوست خود خریداری کنید.

کرم پودر های میبلین همواره به عنوان یکی از بهترین برند های کرم پودر در بازار عرضه میشوند و برای افرادی که به دنبال کارک خوب کرم پودر با قیمت مناسب هستند، کرم پودر سوپر استی میبلین به عنوان یک کرم پودر مغذی و آبرسان برای انواع پوست پیشنهاد میشود و با قابلیت کاور بالایی که دارد موجب زیبایی و جوانی پوست خواهد شد.

کرم پودر سوپر استی میبلین تنوع رنگ بالایی دارد و با تمامی رنگ پوست ها سازگاری دارد.

بافت نرم و سبک این کرم را به یک محصول ایده آل تبدیل کرده است که به دلیل فرمولاسیون ویژه و عدم وجود چربی در ساختارش از بروز جوش و حساسیت روی پوست جلوگیری میکند.

ماندگاری این کرم 24 ساعته است و برای گریم های حرفه ای و میکاپ های VIP بهترین انتخاب خواهد بود در ضمن نتیجه این کرم بر روی پوست به صورت مات و مخملی است که به طبیعی شدن آرایشتان کمک میکند و کوچکترین براقیتی روی پوست نخواهد داشت.

از ویژگی های شاخص کرم پودر 24 ساعته سوپر استی میبلین  میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بافت نرم و سبک و اویل فری
  • ماندگاری طولانی مدت (24 ساعته)
  • مناسب برای استفاده روزانه، گریم و آرایش های vip
  • بسته بندی شیشه و با حجم 30 میل + پمپی
  • نتیجه مات و مخملی بدون ایجاد براقیت روی پوست
  • دارای رنگبندی های متنوع برای انواع پوست 
  • سازگار با انواع پوست اعم از چرب و خشک

کرم پودر مک

بدون شک مک از بهترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی در جهان است و کرم پودر های آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و در ادامه به بررسی یکی از بهترین مدل های کرم پودر از مارک مک یعنی کرم پودر استودیو فیکس

 از سری کرم پودر های پرفروش مک در جهان است که با شماره رنگ NW20 و با قیمت مناسب در فروشگاه دوتیمل عرضه شده است.

کرم پودر های مک به خوبی رطوبت پوست را حفظ میکنند و از ایجاد خشکی روی پوست جلوگیری میکنند و تا 24 ساعت ماندگاری دارد.

این محصول کاملا اویل فری بوده و در ساختار آن از هیچ نوع ماده روغنی استفاده نشده است به همین دلیل بافت فوق العاده سبکی دارد و نتیجه آن مات است.

رنگبندی کرم های مک کامل است و با اکثر پوست ها اعم از چرب، خشک و مختلط سازگاری دارد که میتوانید برای میکاپ و آرایش صورت از آن استفاده کنید.

مهمترین مشخصات کرم پودر مک در زیر آورده شده است :

  • قابلیت کاور فوق العاده 
  • نتیجه مات و مخملی
  • ضد آفتاب با SPF 15
  • صاف و یکدست کننده پوست
  • حفظ رطوبت پوست تا 8 ساعت
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • ماندگاری بالا تا 24 ساعت
  • اویل فری با بافت سبک
  • مناسب انواع پوست
  • ضد آکنه و جوش

کرم پودر هدی بیوتی

مارک هدی بیوتی از بهترین برند های آرایشی است که اخیرا توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب جای خود را در بین مصرف کننده ها باز کند و کرم پودر های تولید شده توسط این برند از جمله کرم پودر های فول کاور با قابلیت پوشش دهی بالا است و رنگبندی های مختلف دارد.

کرم پودر های هدی بیوتی دارای رنگدانه های غنی هستند که میتواند تمامی لکه ها و جوش های پوست را کاور کند و بافت سبکی دارد بنابراین میتوانید آن را برای استفاده روزانه خود خریداری کنید.

وجود روغن آرگان در ساختار این کرم آن را به یک محصول عالی تبدیل کرده است که ضمن پوشش عیوب پوستی، آن را آبرسانی کرده و تغذیه میکند.

رنگبندی کرم های هدی بیوتی کامل است و با اکثر پوست ها اعم از چرب، خشک و مختلط سازگاری دارد که میتوانید برای میکاپ و آرایش صورت از آن استفاده کنید.

از ویژگی های شاخص کرم پودر هدی بیوتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کرم پودر فول کاور هدی بیوتی
  • پوشش دهی کامل
  • حاوی روغن آرگان
  • دارای فرمولاسیون مایع و بسیار سبک
  • دارای رنگدانه های فوق العاده
  • مناسب تمام انواع پوست

خلاصه مطالب

این مقاله به صورت اختصاصی برای افرادی که قصد خرید کرم پودر با کیفیت و قیمت مناسب هستند نوشته شده است و در آن به بررسی بهترین برند های تولید کننده کرم پودر پرداخته شد و 5 مورد از مارک های مطرح کرم پودر که عبارتند از مک، اورال، هدی بیوتی، میبلین و ایزادورا معرفی شد، در کنار معرفی بهترین و قیمت مناسب ترین مارک های تولید کننده کرم پودر، ویژگی های کرم پودر خوب و معیار های خرید آن را به شما معرفی کردیم که امیداوریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر برای خرید انواع کرم پودر ها از برند های مطرح نیاز به مشاوره دارید، میتوانید با کارشناسان فروش دوتیمل از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

ارتباط با دوتیمل

تماس با ما:

09129273621

روزهای پاسخگویی: شنبه تا پنج‌شنبه

ساعات پاسخگویی: ۹ صبح الی ۶ عصر

شبکه اجتماعی

دسترسی سریع

اعتماد شما | اعتبار ما

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
لیست اطلاع‌رسانی لطفاً آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن این کالا، مطلع شوید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من