معرفی 10 محصول مراقبت از پوست

داشتن پوستی شفاف، باطراوت و عاری از هرگونه چین و چروک برای آنکه همواره جوان و زیبا به نظر برسید بسیار مهم است، تفاوتی ندارد جنسیت شما چیست، خانم هستید یا آقا در هر صورت باید از پوست خود مراقبت کنید، رسیدگی به پوست صورت و بدن نه تنها در زیبایی بلکه در سلامتی شما هم موثر است به همین دلیل در این مقاله از سری مقالات وبلاگ فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوتیمل قصد داریم به معرفی 10 محصول مراقبت از پوست که برای انواع پوست مناسب است، بپردازیم.

برای آنکه همواره جوان بمانید و دیرتر آثار کهولت سن را بر روی چهره خود ببنید باید برای رسیدگی و مراقبت از پوست خود برنامه روزانه داشته باشید و با استفاده از محصولات مراقبتی سازگار با پوست خود یک روتین موثر داشته باشید، انجام روتین پوستی با محصولات مناسب میتواند از پیری پوست و ایجاد جوش و لک بر روی پوست جلوگیری کند.

برای انتخاب بهترین محصولات پوستی باید نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن خرید کنید، در ادامه 10 تا از بهترین محصولات مراقبت از پوست را که استفاده از آن ها برای شادابی و نشاط پوست توصیه شده است را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

مهمترین لوازم برای مراقبت از پوست

با توجه به اهمیت مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایون شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مختلفی را برای زیبایی و جوانی پوست تولید میکنند که هر کدام کاربردی مشخص دارد و همچنین برای نوع خاصی از پوست مناسب می باشد، در ادامه لیست 10 مورد از محصولات مراقبتی پوست که استفاده از آنها برای داشتن پوستی شاداب و باطراوت لازم است را آورده ایم :

  1. کرم شب
  2. کرم روز
  3. کرم ضد آفتاب
  4. ماسک صورت
  5. سرم صورت
  6. انواع مرطوب کننده
  7. انواع ژل و کرم های آبرسان
  8. کرم دور چشم
  9. اسکراب و لایه بردار
  10. ضد لک و ضد جوش

در ادامه به معرفی و بررسی هرکدام از محصولات خواهیم پرداخت، لازم به ذکر است که فروشگاه دوتیمل تنوع بالایی از لوازم مراقبت پوستی از برند های مطرحرا با قیمت مناسب عرضه کرده است که جهت مشاهده و خرید آنها میتوانید به فروشگاه دوتیمل مراجعه نمایید.

معرفی کرم روز برای مراقبت از پوست

یکی از موثر ترین کرم ها برای مراقبت از پوست به ویژه پوست خانم ها کرم روز است و همانطور که از نامش مشخص است باید در طول روز مورد استفاده قرار گیرد.

وظیفه ی کرم روز مراقبت از پوست در برابر اشعه خورشید و آلاینده های دیگر مثل خاک و گرد و غبار است، کرم های روز شباهت زیادی به کرم های مرطوب کننده و آبرسان دارند با این تفاوت که دارای SPF بوده و میتواند از پوست در برابر عوامل محیطی مراقبت کند.

کرم های روز دارای مواد روشن کننده و انواع ویتامین های مورد نیاز پوست از جمله ویتامین C هستند و در عین حال هیچگونه مواد لایه برداری در ساختار آنها یافت نمیشود.

فرمولاسیون کرم های روز به گونه ایست که بافتی سبک و فاقد چربی دارند در نتیجه به سرعت جذب پوست میشوند و برای داشتن پوستی شاداب و روشن در طول روز بهترین انتخاب خواهند بود.

 از جمله مزایای استفاده از کرم روز در روتین پوستی میتوان به آبرسانی به پوست، نرم و لطیف نگه داشتن پوست، کمک به ترمیم پوست، تقویت گردش خون به بافت پوست، طبیعی نشان دادن آرایش، مبارزه با آسیب‌های ناشی از آفتاب و آلودگی و مقابله با خشکی پوست، اشاره نمود.

فروشگاه دوتیمل مدل های مختلف کرم روز را از برند های معروف و با قیمت مناسب عرضه کرده است که در صورت تمایل میتوانید به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

معرفی کرم شب و اثرات آن بر پوست

کرم شب در مقابل کرم روز قرار دارد و استفاده از آن برای خانم هایی که به زیبایی و جوانی پوست خود اهمیت میدهند، توصیه شده است، این کرم همانطور که از نامش پیداست باید در طول شب مورد استفاده قرار گیرد زیرا حاوی ترکیباتیست که باید در هنگام استراحت پوست و به دور از تابش نور خورشید جذب شود.

از مهمترین ویژگی های کرم های شب میتوان به وجود مواد روغنی در فرمولاسیون آنها اشاره نمود که به نرمی لطافت پوست کمک میکند، علاوه بر آن در ساختار برخی از کرم های شب از مواد لایه بردار استفاده شده است که میتواند تمامی سلول های مرده ی سطح پوست را از بین ببرد و پوستی صاف و شفاف برایتان به ارمغان آورد.

کرم های شب و روز جنبه ترمیم کنندگی و مراقبتی از پوست دارند به همین دلیل استفاده از آن برای خانم های بالای 30 سال توصیه شده است و نقش موثری در جلوگیری از افتادی پوست، ایجاد چین و چروک و لکه های پوستی دارند.

برای خرید انواع کرم شب از برند های معتبر میتوانید به فروشگاه آرایشی و بهداشتی دوتیمل مراجعه فرمایید.

کرم ضد آفتاب و انواع آن

کرم ضد آفتاب مهمترین محصول مراقبت از پوست است که باید برای خانم ها و آقایونی که در طول روز در معرض نور خورشید هستند، مورد استفاده قرار گیرد، البته به این معنا نیست که کرم های ضد آفتاب تنها برای بیرون از منزل و روزهای آفتابی است، کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر  UVA و UVB مراقبت میکند که این اشعه ها ممکن است در فضای بسته و هوای برفی و بارانی هم وجود داشته باشد، بنابراین برای داشتن پوستی سالم و زیبا لازم است بعد از انجام روتین پوستی خود حتما از ضد آفتاب استفاده کنید و در طول روز آن را تمدید کنید.

تنوع کرم های ضد آفتاب برای خانم ها و آقایون و انواع پوست ها بسیار زیاد است و یکی از مهمترین مشخصه های کرم ضد آفتاب SPF ( Sun Protection Factor ) است که به معنی فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است. هر چقدر مقدار اس پی اف کرم های ضد آفتاب بیشتر باشد، درجه محافظت آن از پوست در برابر اشعه های خورشید بیشتر خواهد بود.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب با SPF مناسب بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید، همچنین کرم های ضد آفتاب برای انواع پوست های چرب، خشک، حساس و مختلط در بازار موجود است که باید بر اساس نوع پوست خود بهترین آن را انتخاب نمایید.

کرم های ضد آفتاب ممکن است به صورت بی رنگ و یا دارای رنگدانه موجود باشند که مدل های بی رنگ بافت سبک تری داشته و سریع تر جذب پوست میشوند و همچنین مدلهایی که دارای رنگدانه هستند میتوانند لکه های سطحی پوست را کاور کنند و شما را از زدن کرم پودر معاف میکنند.

کاربرد ضد آفتاب ها تنها به مراقبت از پوست در برابر اشعه های مضر خوردشید ختم نمیشود و از دیگر مزایای کرم ضد آفتاب برای مراقبت از پوست میتوان به آبرسانی پوست، جلوگیری از تعرق و هدر رفت رطوبت سطحی پوست و همچنین جلوگیری از ایجاد لکه و چروک های پوستی اشاره نمود.

برای خرید انواع کرم های ضد آفتاب از فروشگاه دوتیمل تنها کافیست از منو بالا دسته بندی ضد آفتاب را انتخاب نمایید.

ماسک صورت برای مراقبت و جوانسازی پوست

پوست صورت همواره در برابر عوامل خارجی تهدید میشود و با از دست دادن رطوبت، شادابی و نشاط اولیه خود را از دست میدهد، از طرفی تغذیه نادرست و نخوردن آب و مایعات به اندازه کافی میتواند موجب آسیب دیدن پوست و کدر شدن آن شود، ماسک های صورت برای جبران کمبود های پوست و حفظ رطوبت آن مناسب میباشند .

استفاده از ماسک های صورت به صورت هفتگی و یا ماهانه میتواند تاثیر زیادی در شادابی و نشاط پوست شما داشته باشد و بهتر است قبل از استفاده از ماسک با بخور دادن و لایه بردای، پوست خود را آماده کنید تا مواد مغذی موجود در ماسک بهتر جذب پوست شود.

ماسک ها معمولا به صورت خمیری نرم هستند که باید مدت زمانی مشخص بر روی پوست قرار داشته باشند و بعد پاک شوند و همچنین برخی از ماسک ها که به صورت ورقه ای و نقابی هستند هم در بازار وجود دارد که یکبار مصرف بوده و استفاده از آنها بسیار ساده است .

ماسک ها صورت بر اساس ترکیباتی که داخل آنها به کار رفته است عملکرد های گوناگونی بر روی پوست خواهند داشت که از جمله آنها میتوان به ماسک های آبرسان، ماسک های جوان کننده، ماسک های ضد لک، ماسک های روشن کننده، ماسک های کوچک کننده منافذ پوست و  ... اشاره نمود که شما میتوانید برا اساس نوع پوست خود هر کدام از ماسک ها را خریداری کرده و در روتین پوستی خود استفاده نمایید.

ماسک های صورت موجود در فروشگاه دوتیمل تنوع بالایی را شامل میشوند و شما متوانید انواع ماسک های وررقه ای، ماسک های آبرسان، ماسک های جوان کننده و .... را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

دوتیمل عرضه کننده انواع ماسک صورت برای مراقبت از پوست

سرم صورت برای مراقبت از انواع پوست

سرم های صورت از جمله موثرترین محصولات مراقبت پوستی هستند که با هدف تغذیه عمقی پوست و درمان مشکلات پوستی تولید میشوند، ترکیبات به کار رفته در ساختار سرم ها بر اساس کاربردی که دارند متفاوت است و از اسید هیالورونیک گرفته تا بسیاری از ویتامین های مورد نیاز پوست را شامل میشود.

معمولا سرم ها یک مایع غلیظ و شفاف هستند که به کمک قطره چکان باید مقداری مشخص از آن را روی پوست صورت ریخت و به صورت دورانی ماساژ داد تا کاملا جذب پوست شود و با توجه به این که خاصیت مراقبتی و درمانی دارند استفاده از آنها برای افرادی که پوستشان آسیب دیده و یا نگران افتادگی و ایجاد چین و چروک روی پوست خود هستند، توصیه شده است.

از مهمترین خواص سرم های پوستی میتوان به آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست، شفافیت و جوان سازی پوست، درمان مشکلات پوستی و کاهش لکه ها و جای جوش، تنظیم میزان ph و چربی پوست، بستن منافذ باز پوستی و .... اشاره نمود.

برای انتخاب سرم صورت مناسب بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین سرم را بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی را به شما معرفی کند، همچنین با توجه به تنوع بالای سرم های موجود در فروشگاه دوتیمل میتوانید مدل های مختلف آن را با بهترین قیمت از به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید.

کرم دور چشم و تاثیر آن بر جوانی پوست

با توجه به حساسیت نواحی دور چشم و کم بودن تعداد غدد چربی در پوست دور چشم، این ناحیه بسیار حساس بوده و برای مراقبت از آن باید از محصولات اختصاصی استفاده کرد، اگر دقت کرده باشین بر روی برخی از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده ها نوشته شده است که برای نواحی دور چشم استفاده نشود که علت آن حساس بودن پوست این ناحیه است.

کرم های دور چشم از فرمولاسیون ویژه ای برخوردار هستند و برای شادابی و نشاط و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم مورد استفاده قرار میگیرند، بهترین سن برای استفاده از کرم های دور چشم بین 20 تا 25 سالگی است و بهتر است این کرم ها را در نواحی زیر چشم استفاده کنید و در صورت تجویز پزشک میتوانید آن را به بالای چشم هم بزنید.

کرم های دور چشم انواع مختلفی دارند که بر اساس مشکلات پوستی نواحی دور چشم باید بهترین آن را خریداری کنید، از مهمترین کرم های دور چشم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کرم دور چشم برای رفع کبودی و تیرگی
  • کرم دور چشم برای رفع پف زیر چشم
  • کرم دور چشم برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست

ویتامین های E و C + مواد آبرسان از جمله مهمترین ترکیبات موجود در کرم های دور چشم هستند، شما عزیزان میتوانید با ورود به بخش کرم دور چشم در فروشگاه دوتیمل، مدل های مختلف این محصول را مشاهده نمایید.

مراقبت از پوست با استفاده از اسکراب ها

اسکراب ها که ممکن است آنها را تحت عنوان لایه بردار هم بشناسید یکی از مهمترین محصولات در زمینه مراقبت از پوست هستند که باید در روتین پوستی همه به خصوص افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند و یا زیاد از لوازم آرایشی استفاده میکنند، قرار گیرد.

با استفاده از اسکراب ها میتوانید سلول های مرده، چربی اضافه و آلودگی های سطحی پوست را از بین ببرید و با پاکسازی تمامی منافذ پوست از مسدود شدن و در نتیجه جوش زدن جلوگیری میکنید.

استفاده منظم از اسکراب های لایه بردار نقش موثری در از بین رفتن جای جوش و لکه های پوستی دارد و با حذف سلول های مرده ، پوست را به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده تحریک میکند.

بسیاری از اسکراب های لایه بردار دارای ذرات ریزی هستند که به لایه برداری پوست کمک میکنند، بنابراین باید بعد از استفاده از اسکراب ها از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید و بدون ضد آفتاب بیرون از منزل نروید.

برای مشاهده و خرید انواع اسکراب و لایه بردار با قیمت مناسب و از برند های مطرح دنیا میتوانید به فروشگاه دوتیمل مراجعه نمایید.

پوستی شاداب با محصولات ضد لک و جوش

ایجاد لکه و جوش زدن از جمله مهمترین دلایل پیری پوست هستند و با کدر کردن پوست موجب از بین رفتن زیبایی آن میشود، محصولات ضد لک و جوش از جمله تخصصی ترین لوازم برای داشتن پوستی شاداب و جوان هستند که معمولا در ترکیبات آن از ویتامین C و هیدروکینون استفاده شده است.

انواع ژل و کرم های ضدلک و جوش دارای مواد آبرسان و کنترل کننده چربی پوست هستند و همچنین با بستن منافذ باز پوست از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری میکنند.

مرطوب کننده و آبرسان پوست

حفظ رطوبت پوست تاثیر بسزایی در سلامت و زیبایی پوست دارد، علاوه بر آن با مرطوب نگه داشتن همیشگی پوست از ایجاد خشکی و حساسیت های پوستی جلوگیری میشود. 

انواع مرطوب کننده ها و آبرسان ها که به صورت ژل و کرم تولید میشوند برای پوست صورت و بدن مناسب می باشد و هر کس ممکن است بنا به نیاز پوست خود، روزانه چند بار از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کند.

عوامل مختفی ممکن است موجب کاهش رطوبت پوست شود که از جمله آن میتوان به شرایط آب و هوایی، استفاده از مواد شوینده ، قرار گیری در معرض نور آفتاب و استفاده از برخی دارو ها اشاره نمود، در هر صورت تامین رطوبت پوست از مهمترین مواردیست که برای داشتن پوستی شاداب و با طراوت باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به کاربردی بودن محصولات مرطوب کننده و آبرسان، تنوع بالایی از آنها در بازار موجود است که هر کدام به صورت اختصاصی برای نوع خاصی از پوست (خشک،چرب، حساس و مختلط) مناسب می باشد و بهتر است قبل از انتخاب و خرید مرطوب کننده ها و آبرسان ها نوع پوست خود را مشخص کنید ، به عنوان مثال اگر پوست شما چرب و مستعد جوش است باید از محصولات اویل فری استفاده کنید و یا اگر پوست حساسی دارید باید از مرطوب کننده هایی که فاقد مواد عطری و حساسیت زا هستند، استفاده نمایید.

دوتیمل عرضه کننده انواع مرطوب کننده و آبرسان 

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی 10 محصول کاربردی برای مراقبت از پوست و حفظ شادابی و نشاط آن پرداختیم که از بین آنها انواع مرطوب کننده و آبرسان مهمترین محصولات مراقبت پوستی هستند و انواع ماسک ها، سرم ها و ضدلک و جوش ها برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوست و از بین بردن مشکلات پوستی مناسب هستند.

کرم های ضد آفتاب از دیگر محصولات مراقبتی پوست هستند که باید قبل از بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر مورد استفاده قرار گیرد.

کرم های شب و روز مخصوص خانم هایست که به سلامتی پوست خود اهمیت میدهند و نگران بروز آثار پیری مانند چین و چروک بر روی پوستشان هستند.

انواع لایه بردار ها که تحت عنوان اسکراب در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند، به عنوان یک محصول عالی برای از بین بردن آلودگی ها و سلول های مرده سطح پوست مورد استفاده قرار میگیرند و توصیه میشود قبل از استفاده از سایر محصولات پوستی، یکبار پوست خود را با اسکراب لایه برداری کنید تا تاثیر ماسک ها و سرم های پوستی دوچندان شود.

در آخر لازم است بدانید که فروشگاه دوتیمل عرضه کننده تمامی محصولات پوستی و همچنین لوازم آرایشی است که میتوانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از دوتیمل خریداری نمایید.

به روز شده در 20 دی 1401

ارتباط با دوتیمل

تماس با ما:

09129273621

روزهای پاسخگویی: شنبه تا پنج‌شنبه

ساعات پاسخگویی: ۹ صبح الی ۶ عصر

شبکه اجتماعی

دسترسی سریع

اعتماد شما | اعتبار ما

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
لیست اطلاع‌رسانی لطفاً آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن این کالا، مطلع شوید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من